Klient: PSG Construction, a.s.
Zahájení projektu: 03/2019
Doba trvání: 1 rok
Forma spolupráce: konzultace, mentoring
Počáteční situace: Společnost PSG zaměstnává špičkové odborníky ve stavebnictví a do svých zaměstnanců investuje nemalé prostředky. Vedení zaměstnanců je ovlivněno tím, že jsou rozmístěni ve čtyřech závodech v ČR a navíc tráví většinu svého pracovního času na stavbách mimo sídlo firmy.
Cíl: Definovat strategii a nastavit procesy personálního managementu
Co se nám podařilo:
Na základě rozhovorů s majiteli jsme společně s TOP managementem definovali hodnoty, vizi a misi společnosti
S nově stanovenými hodnotami, vizí a misí jsme začali pracovat v interní komunikaci
Zavedli jsme strategické porady TOP managementu a změnili jsme organizaci porad vedení společnosti
Jasně jsme definovali organizační strukturu
Podíleli jsme se na přípravě plánu vzdělávání, který odpovídá potřebám firmy
Spolupracovali jsme na přípravě a podání žádosti o dotaci ve výši 2,3 mil. Kč na vzdělávání zaměstnanců – ta byla řídícím orgánem schválena
Restartovali jsme systém hodnotících pohovorů a zajistili jsme proškolení všech zaměstnanců, aby věděli, proč a jak pohovory dělat
Revizí prošla i výběrová řízení – personalistka se nově účastní výběrových pohovorů, uchazeči musí úspěšně absolvovat testy dovedností
Společně jsme sestavili adaptační plány pro jednotlivé profese
Vytvořili jsme přehled zaměstnaneckých benefitů
Zavedli jsme závěrečné schůzky k realizovaným projektům, které slouží jako poděkování a oficiální ukončení staveb
Pro zaměstnance vznikl pravidelný elektronický zpravodaj o dění ve firmě
Spustili jsme nové webové stránky
Firma začala být aktivní na Facebooku – po roce fungování má 370 sledujících
Za svou práci s lidmi získala společnost v roce 2020 ocenění Férový zaměstnavatel Zlínského kraje.
Comments