Řízení a rozvoj
firmy
Dávat správné rady je těžké, ale při dobré a intenzivní spolupráci ne nemožné. Ve vrcholovém managementu máme 20letou zkušenost a tu jsme se rozhodli předávat dál. Některé cesty jsme si vyzkoušeli a víme, že nikam nevedou. Naopak se snažíme klientům předat to, co se nám osvědčilo a v praxi funguje, a to nejen radou, ale i aktivní podporou při realizaci změn.
Každá firma se někdy dostane do situace, kdy potřebuje určitý restart či impuls ke změně. Mezi naše klienty proto často patří firmy, které:
1.
byly původně malé, ale vyrostly do středně velkých a cítí potřebu změnit styl řízení
2.
mají problémy najít zaměstnance či chtějí rozvíjet kompetence těch stávajících
3.
se dostaly do problémů nebo čelí krizi a potřebují zjistit, kde je problém, a vyřešit ho
4.
nemá vlastník komu předat, a proto chce firmu připravit na prodej
Čím se zabýváme
Nabízíme v první řadě nezaujatý pohled zvenčí. Naše návrhy vždy představujeme pomocí praktických ukázek a příkladů z naší praxe v oblasti řízení firmy a HR na českém trhu. V našem týmu pracují odborníci na řízení lidí, finance, procesy i informační systémy – naše konzultace jsou tak komplexní a nabízí pohled na situaci z různých úhlů.
vyhodnotíme váš aktuální systém řízení
zaměříme se na slabé stránky a příležitosti pro růst vaší firmy
podíváme se na vaše cíle a nastavíme kontrolu jejich plnění
nastavíme procesy
nastavíme vizi, hodnoty a strategii vaší firmy v souladu s firemní kulturou
pomůžeme při strategických rozhodnutích
připravíme vaši firmu na expanzi, prodej nebo zotavení se z krize
Jak spolupráce s námi probíhá
Základ spolupráce vidíme v budování vztahů. Proto se přirozeně stavíme spíš do role mediátorů než klasických konzultantů a snažíme se přizpůsobit “řeči vašeho kmene”. V případě potřeby jsme připraveni krátkodobě převzít zodpovědnost za řízení dané oblasti formou interim managementu.
sladění představ o způsobu a výsledku naší spolupráce
stanovení akčního plánu
workshopy k aktuálně řešeným problémům
vyhodnocení systému řízení vaší společnosti
pravidelné konzultace dle dohody
vyhodnocení plnění cílů
"Naši práci stavíme na partnerství – mezilidském i obchodním. Usilujeme o vytvoření prostředí, ve kterém je každý jednotlivý zaměstnanec zodpovědný za výsledek celku. Naše práce je založena na důvěře, ale s důrazem na dodržování pravidel. Protože jedno bez druhého nemůže fungovat."
Díky správně nastaveným krokům se investice do rozvoje firmy vrátila
8 násobně
Ozvěte se nám
Odpovědi na dotazy a bližší informace z oblasti personalistiky vám rádi poskytnou naši kolegové Lenka a Martin. Případně vám nabídneme nezávaznou konzultaci.
Lenka Horáková
Martin Vančura