Klient: TNS Servis
Zahájení projektu: 2018 (Zadání požadavků pro výběrové řízení a jeho zpracování)
Doba trvání: 2019 – implementace, 01/2020 – ostrý start
Forma spolupráce: konzultace
Počáteční situace: Zastaralý ERP systém už nevyhovoval současným potřebám firmy. Bylo tedy potřeba ho nahradit novým, který bude schopen zvládnout náročný systém odvádění a vyhodnocování výroby.
Cíl:
Vyměnit nevyhovující ERP systém
Zprovoznit elektronickou výměna dat (EDI komunikaci) s vybranými odběrateli
Zautomatizovat procesy v účetnictví a zavést více kontrolních mechanismů
Zjednodušit práci v oddělení logistiky – odbourat nutnost tisknout a kontrolovat odvolávky, zjednodušit plánování nákupu materiálu, nastavit automatické odeslání avíza o dodávce (ASN)
Zavést detailní odvádění výroby s vazbou do účetnictví
Nastavit komplexní vyhodnocení výroby pomocí dashboardů
Co se nám podařilo:
Sepsali jsme zadání výběrového řízení a doporučili nejvhodnější systém
Zrevidovali jsme smlouvy a vyjednali podmínky pro TNS
Využili jsme našich bohatých zkušeností s implementací ERP a zpracovali jsme předimplementační analýzu – funguje jako "překladatel" mezi TNS a K2, včas se odhalí nedorozumění, chybějící zadání a je možné navrhnout řešení
Zajistili jsme proškolení uživatelů a naplánovali jsme obsah školení na míru firemním procesům – díky tomu jsme firmě ušetřili nemalé náklady
Snížili jsme smluvní ceny implementace o 35 % oproti první nabídce a o dalších 9 % v průběhu implementace
Comments